BMW Sauber ciągle ma nadzieję, że dostanie zgodę na rozszerzenie stawki do 14 ekip i miejsce w przyszłym sezonie, pomimo weta ze strony Williamsa.
Zespół z siedzibą w Hinwil znalazł nowych właścicieli po ogłoszeniu wycofania się ze sportu przez BMW, jednak ciągle nie ma zagwarantowanego miejsca w stawce na sezon 2010.Ekipa liczyła na zgodę wszystkich ekip na rozszerzenie stawki do 28 samochodów, jednak Frank Williams otwarcie poinformował, że będzie temu przeciwny. Pomimo tego Mario Theissen wierzy, że zespół będzie obecny w przyszłorocznych mistrzostwach.
"Prowadzimy rozmowy z FIA i FOM, by zdobyć miejsce w stawce - znaczy właściciele wraz z Peterem Sauberem. To wszystko co mogę powiedzieć na tą chwilę. W tej chwili rozmawiamy o 14 miejscu... a regulaminy mówią, że wymaga to jednomyślnego poparcia."
"Powiedzmy, że nie zrozumiem, jeśli Frank naprawdę będzie trzymał się swojego zdania jako jedyny przeciwnik. 1 musi wrócić do właściwego biznesu, a każdy zespół czasem potrzebuje poparcia innych ekip."
Theissen obawia się, że brak ostatecznego terminu rozwiązania tej kwestii będzie dużym utrudnieniem dla ekipy.
"Nie ma ustalonego terminu, jednak najwyraźniej utrudnia to życie, gdyż zespół musi rozmawiać z kierowcami, ze sponsorami, a bez pozycji w stawce nie można podpisać umów. Oczekujemy, że będziemy w stawce, w ten czy inny sposób."
16.10.2009 16:15
0
zrezygnowali więc teraz do kolejki i może za rok
16.10.2009 16:16
0
williams się pewnie nie zgodzi
16.10.2009 16:21
0
Nie wiem, czy się ze mną zgodzicie, ale zespół jest trochę sam sobie winien. Dlaczego nowy właściciel ogłosił, że przejął zespół dopiero po tym jak ogłoszono kto ich zastąpi? Przecież sprzedaż nastąpiła wcześniej (o ile mi wiadomo), mieli więc czas nawet na podpisanie tego porozumienia i by byli w stawce. A na 14 ekip nie zgadza się nie tylko Williams, ale też któraś z nowych ekip podobno.
16.10.2009 16:37
0
Układ z I treningu 1. Webber, 2. Barrichello, 3. Vettel, 4. Kovalainen, 5. Hamilton, 6. Nakajima, 7. Button, 8. Rosberg, ... 12. Heidfeld, 14. Kubica
16.10.2009 16:38
0
but 7 lol ;d wiec raczej sie nie roztrzygnie majster w tym wyscigu ;d
16.10.2009 16:51
0
Button juz na samym poczatku treningu oznajmil przez radio ze ma problemy z przyczepnoscia.Oczywisce tym swoim zrozpaczonym glosem;)
16.10.2009 17:05
0
frank jest zazdrosny o te silniki bmw tymbardziej jest rozgoryczony faktem że mu potem nie szło.. może dodatkowo coś chce ugrać i jednak beemka bd dostarczać im silniki ale pewnie mają w dupie saubera..
16.10.2009 17:27
0
3@zakrza myśle że BWM było zaskoczone wyborem lotusa do przyszłorocznej stawki, po prostu się nie spodziewali że FIA wykręci taki numer.Jedyną szanse na zastanie w stawce widzę w rezygnacji któregoś z nowych teamów
16.10.2009 17:44
0
i pewnie bedzie to manor w ogole malo sie o nim gada - campos i lotus juz sie szykuja-problemy ma podobno rowniez usf1
16.10.2009 18:11
0
Nie rozumiem w tej sytuacji postawy Franka Williamsa, jaki ma w tym cel żeby blokować wejście stajni z Hinwil? Dziwne jest to trochę dla mnie...
16.10.2009 18:23
0
10. niza- A taki jak "pies ogrodnika" ( co sam nie zeżre...) - sam łazić nie może a drugiemu nawet potknąć się nie da.
16.10.2009 18:24
0
NIech nie wracaja niech Robert odpocznie sobie od nich ten rok.
16.10.2009 18:30
0
rynek reklamodawców jest ograniczony, im większa konkurencja (więcej miejsca na bolidach) tym mniejsze ceny :)
16.10.2009 18:36
0
williams jest (podobno) zainteresowany pozyskaniem firmy petronas jako jednego ze sponsorów. ile w tym prawdy..?
16.10.2009 18:54
0
Jest zainteresowany, ponoć najlepiej komponuje się z ich designem bolidu, heh. Poza tym Petronas pojawi się pewnie na Lotusie. Też jestem przeciwny 28 bolidom w stawce, choć 26 czy 28 to ledwo co o 8% większy tłok... :) W Monako kibice nie będą musieli czekać na pojawienie się bolidów.
16.10.2009 19:50
0
Pewnie chodzi o sponsorów. Im więcej zespołów tym trudniej znaleźć dobrego sponsora.
16.10.2009 20:34
0
Nie wyobrażam sobie kupić team za grube miliony i nie być dopuszczonym do startów ...
16.10.2009 21:24
0
Peter Sauber i Frank Williams, czyli Piękny i Bestia. A tak szczerze, to Peter Sauber to równy gość. Kibicuję Mu z całego serca.
16.10.2009 21:25
0
BMW wszystko robiło za późno. Roberta też wypuszczali za późno... :) Osobiście ciesze się ,że Robert będzie w Renault. Wobec braku miejsca w Ferrari to był chyba najlepszy wybór.
16.10.2009 23:14
0
10. niza zgadzam się z tobą . Też jakoś nie mogę tego zrozumieć ale mam nadzieję że koniec końców BMW wejdzie jako 14-sta ekipa na sezon 2010 a Robert w swojej Renówce będzie ich (czyt. BMW) łykał z lekkością podczas wyścigu ;) pozdrawiam. A tak na poważnie to liczę że dostaną pozwolenie na 2010.
17.10.2009 08:04
0
Trzeba było podpisać CA i nie byłoby sprawy .... Ale BMW ma w tyłku to co się stanie z zespołem , najważniejsze było to aby za zespół skasować trochę $..., tylko Saubera żal Dla Franka się nie dziwie , bo niby po co ma się dzielić forsą jeszcze z jednym zespołem w trudnej sytuacji finansowej zespołu ...
17.10.2009 12:17
0
Zycze powodzenia!!! :))
17.10.2009 19:46
0
Moim zdaniem Wiliams ma rację, że nie zgadza się na dopuszczenie Saubera. Całą winę ponosi BMW. Dlaczego w terminie nie podpisali dokumentów (nie pamiętam jak nazywa się ten dokument) na przyszły Rok.Mogli podpisać jak w poprzednim sezonie Honda i dopiero się wycofać. A tak wygląda mi, że BMW nie podpisał dokumentów celowo, żeby nie dopuścić Saubera na przyszły sezon.
11.07.2010 21:38
0
Mistrz świata 2010:)
11.07.2010 23:20
0
Obyś się nie mylił. :P Byleby nie Vettel.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się